Historisch Museum Rotterdam

Het Historisch Museum Rotterdam benaderde ons met het verzoek onze bijdrage te leveren voor de tentoonstelling ‘Cargelli’, de Rotterdamse modekoning uit de 50- en 60er jaren. Trots als wij zijn op Rotterdam en op gek Styling en Mode, is dat eerder een verering als een verzoek! Wij vonden wat kledingstukken die de tentoonstelling aanvulden. Cargelli Het Schielandshuis 7 feburari 2010 - 18 april 2010 Rotterdamse couture

Cargelli in Elsevier

 

Stadion Feyenoord

Bizar zal in de toekomst met Styling, Verhuur en Verkoop van kleding en accessoires aanwezig zijn tijdens Deja Vu , het grote jaren ’60, ’70 en ’80-dansfeest in de Kuip in Rotterdam! Wij zijn zeer trots om aan zo’n knallend en succesvol disco spektakel te mogen meewerken. Zaterdag 27 maart a.s. hopen wij u daar te zien.

Voor meer info en kaartverkoop: www.dejavuindekuip.nl.

 

In-Bedrijf

Het mocht dan wel een week na Valentijnsdag zijn, maar de liefde was zeker te voelen toen er 10 cupido’s langs de werkpleinen kwamen. De actie kwam vanuit In-Bedrijf en was bedoeld om de goede samenwerking tussen de werkpleinen en In-Bedrijf te bestempelen.

Het iniatief voor deze actie kwam vanuit de leden van het uitvoeringsoverleg van In-Bedrijf Rotterdam, die voor deze actie speciaal een comissie hadden opgericht. Op 22 februari om 11 uur s’ ochtends gingen de cupido’s op pad om iedere werkcoach en klantmanager een hart onder de riem te steken. Met een auto volgeladen met suikerharten en witte pruiken gingen de cupido‘s op pad. Al op straat trokken de cupido’s veel bekijks en ook zeker op de werkpleinen waren de mensen zeer verrast. Fotocamera’s vlogen uit de tassen en de cupido’s gingen als ware celebs op de foto met de werknemers. Het werk werd even stilgelegd en de baliemedewerksters waren niet de moeilijkste om de cupido’s rond te leiden om zo alle mensen te benaderen die een presentje verdienden. 2 auto’s waren ingezet met ieder 5 cupido’s.

Er was ingeschat dat 2 trommels vol suikerharten zeker genoeg moest zijn, maar het tegendeel werd bewezen. Al na 1 dag waren de snoepjes van auto 1 op en daardoor werd er nog een extra dag ingepland. 23 februari gingen ze nog een keer op pad om de overgeslagen werkpleinen te bereiken. Aan het eind van deze dag waren alle snoepjes op en ook de folders met openstaande projecten van In-Bedrijf waren uitgedeeld. Het werk zat erop. Dachten ze…

Woensdag 24 februari kwam er een mailtje dat er een bovenverdieping van een werkplein in Rotterdam was overgeslagen. Donderdag gingen de pakken weer aan, werden er weer leuke presentjes gemaakt en gingen 2 cupido’s weer op pad. Het was natuurlijk de bedoeling om iedereen te bereiken en de cupido’s hadden een blij, voldaan gevoel toen er ook een glimlach op de gezichten verscheen van de laatste werkcoaches en klantmanagers. Nu hadden ze echt iedereen gehad. In totaal zijn er ongeveer 700 klantmanagers en werkcoaches benaderd.

Het resultaat van het project is meer naamsbekendheid voor In-Bedrijf en we verwachten een toename van de aanmeldingen. De actie heeft dus zeker goed uitgepakt en al waren de werkpleinen voorbereid op de cupidokomst, was het elke keer weer een grote verassing.

 

Wijkwinkel Schollevaar

Dit was 30 januari tijdens het 1 jarig bestaan van Wijkwinkel Schollevaar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Unilever

Hogeschool Rotterdam

Globaal

Meer Genieten

Ondernemersvereniging Zuidplas

Korfbalvereniging Moordrecht

Ondernemersvereniging Ouderkerk a/d IJssel

end faq